Fantezia mea

|

Fantezia mea se petrece pe un mal mai inalt de langa un lac, unde primavara este o iarba de un verde cu care ti-ai dori sa te inconjori. Fiind la iesirea din Bucuresti banuiesc ca cerul s-ar vedea feeric. Malul coboara lin inspre lac, nu este nici o casa prin zona, doar DN1 si masinile care trec mereu pe acolo, fie zi, fie noapte. Visez sa merg la un fel de picnic, seara....
Soarele coboara lin in spatele copacilor, cerul se coloreaza in albastru, mov, lila, rozaliu, portocaliu, creand o imagine de basm. Asezam patura pe care urmeaza sa petrecem restul serii. Ne intindem, tinandu-ne in brate. Adierea vantului racoros ne face sa ne tinem foarte strans. In jurul nostru se simte invaluirea unei calduri mistice. Picuri usori de apa se preling pe fata, parca vrand sa evadeze din stransoarea corpurilor noastre. Dar noi, nu simtim decat respiratia celuilalt, caldura emanata de trupurile infierbantate, dorinta de a fi stransi din ce in ce mai tare in bratele celuilalt, de a ne contopi in acelasi trup manat in viata de pasiuni fierbinti, de dorinta de a iubi, de flacara iubirii ce zace sub vesminte.
Usor, usor, mainile noastre incep sa cerceteze trupul celuilalt, manate parca de o forta invizibila care le conduce spre a simti goliciunea trupurilor. Ii simt degetele atingandu-mi usor sanii intariti de dorinta. Brusc spatele mi se arcuieste sub mana lui care imi cuprinde intreg sanul. Corpul meu freamata de dorinta de a-i simti pieptul cum imi apasa sanii. Mainile mele fug pe spatele lui simtindu-i muschii cum se incordeaza sub degete. Ne apropiem trupurile si mai mult. Simt cum respiratia lui incepe sa fie din ce in ce mai apasata, simtindu-i dorinta, ma ofer, lasandu-ma moale in mainile lui care imi fac trupul sa tremure de placere.
Ne sarutam necontenit, rostogolindu-ne pe iarba moale, pana spre marginea lacului, un loc in care numai stelele sunt martorele iubirii noastre, si a placerilor trupesti. Ne topim intr-un sarut, contopindu-ne buzele umede, ceea ce te face sa te pierzi intr-un milion de placeri nemaifacute pana atunci. Intunericul noptii imi ofera dorinta de a saruta patimas, de a-mi trimite mainile si buzele sa exploreze trupul partenerului. Ma face sa simt ca pot sa fac tot ce imi doresc pentru ca nimic nu ma ingradeste. Lacul ne imbie sa facem o baie in apa calda, scaldata in lumina lunii, unde numai stelele au fost martorele descatusarii pasionale.

1 comentarii:

wildthing spunea...

Salut, ne-am gandit sa venim in ajutorul blogerilor din Romania cu un articol de senzatie! Piercing Get Wild ! Am realizat textul, am optimizat forma, am pus titlul, tagurile, am strans pozele, le-am redenumit, am atasat pana si graficele ce atesta cautarea pe Google a acestui subiect si ti-am urat mult succes!

Am facut tot ce trebuia ca sa fi sigur ca postul iti va aduce un trafic mare de pe Google. Deasemenea, magazinul Get Wild este cel mai mare magazin de piercing din Romania, toate produsele sunt aduse din Anglia si brand-ul are notorietate!

Totul e gata facut, noi te ajutam cu articolul si pe tine te rugam sa ne ajuti cu un post pe frumosul tau blog. Te rugam sa lasi si link-ul care trimite catre magazinul www.getwild.ro si daca iti place ideea te rugam sa ne contactezi pentru a primii pe viitor mai multe articole de la noi (contact@getwild.ro).

Pentru a downloada articolul si pozele urmeaza link-ul urmator, le-am uploadat pe transfer.ro pentru a usura transferul.

http://dl.transfer.ro/poze_si_text_piercing-transfer_RO-15apr-215981.rar

Multumim, o zi frumoasa!
Get Wild!

Trimiteți un comentariu